Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
– товар не був в експлуатації;
– товар у працездатному стані (не зламаний);
– збережено товарний вигляд виробу та комплектуючих.
– немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, яка була в упаковці з пристроєм;
– збережена в цілісності оригінальна упаковка виробу та комплектуючих;
– блістерна упаковка (у разі її наявності) не розкривалася;
Товари неналежної якості:
Отриманий товар необхідно оглянути поштою, оскільки товар може бути пошкоджений під час транспортування. Якщо ви забрали товар, а вдома побачили, що він є несправним, не працює, то повернути товар не можна. Якщо товар зламався, що вийшов із ладу в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки не минуло 14 днів), оскільки у цьому випадку діє ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів".
Алгоритм повернення товарів:
Щоб оформити заявку на повернення або обмін, зв'яжіться за телефоном 066 755 87 35 або напишіть лист електронною поштою snegiri.shop@gmail.com із вказаним номером замовлення. Товар слід запакувати в картонну коробку з наповненням. Адреса для повернення або обміну: смт Вільшани, Нова Пошта, відділення №1. Повернення відбувається протягом 7 днів.
Ми здійснюємо обмінну гарантію протягом 12 місяців з дня покупки на всі види товарів, які ви купуєте у нас.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.